Jeho název je všeobecně známý, CHANEL N ° 5 jednoduše způsobil revoluci a ikonický flakón parfému představuje jakési nepřekonatelné mistrovské dílo.
CHANEL N ° 5 je nejznámějším parfémem na světě. Poprvé byl vyroben v roce 1921 a právě tento rok uplynulo již 100 let od jeho uvedení. V souvislosti s tím CHANEL slaví 100. let retrospektivou a ohlíží se 100 let dozadu za celebritami, spjatými s tímto skvostem.
Od začátku tento parfém házel do větru zvyky a konvence. Na počátku 20. let Gabrielle Chanel změnila názory lidí na módu tím, že navrhla novou „přitažlivost“.
brand logo
Její první parfém je v souladu s jejím průkopnickým designem – jednoduchý, ale dobře promyšlený. N ° 5 je svým složením revoluční a zároveň prvním parfémem pro ženy, který byl představen ženou. Ať už to byla Marilyn Monroe, která kolem něj vytvořila pověst přiznáním, že do postele nosí jen pár kapek tohoto parfému nebo sítotisk Andyho Warhola jako ikony pop-artu, postupem času si N ° 5 získal status globálního kulturního fenoménu.
První parfém, který měl reklamu v televizi, inspiroval některých z největších mistrů obrazu – Helmuta Newtona, Irvinga Penna, Ridleyho Scotta, Jean-Paula Gouda nebo Baza Luhrmanna, a stal se vizuálním symbolem, který nikdy neztratil kontakt se současnou kreativní scénou.
Protože nejoblíbenější parfém všech dob na světě potřebuje adekvátní zastoupení, vybrala múzy, které na celém světě ztělesňují eleganci a svůdnost aniž neutralizovaly jejich vlastní osobnost: Catherine Deneuve, Carole Bouquet, Nicole Kidman nebo v současnosti Marion Cotillard patří mezi velvyslankyně, které svým duchem a moderností pozvedají N ° 5 do věčného ženského panteonu.
Díky své historii zůstává samotná podstata N ° 5 pozadím pro nespočet příběhů, dokonce i těch intimních. N ° 5 je určen pro ty ženy, které si stejně jako Mademoiselle Chanel vyberou, kým chtějí být, a stanou se jimi. Je to parfém, který jako plášť neviditelného brnění dodává sílu čelit životu. Díky 100 rokem slávy bude N ° 5 vždy o krok vpřed.